Časté otázky a odpovede
OBJEDNÁVKOVÝ PROCES
Prečo neviem niektoré produkty nakúpiť?
Ak neviete produkt pridať do košíka, môže to byť z dvoch dôvodov: buď ide o tovar, ktorý nie je skladom, alebo je to tovar, ktorý je určený výhradne pre veľkoobchodných odberateľov. Momentálne neumožňujeme zakúpenie tovaru "na objednávku". Pre sledovanie naskladnenia vami obľúbeného produktu prosím využite možnosť "Upozorniť na dostupnosť". Po stlačení tlačidla "Upozorniť na dostupnosť" sa Vám zobrazí okno, kde vypíšete svoj e-mail. Ihneď po naskladnení produktu budete o tom informovaný e-mailom.
Čo znamená "Len veľkoobchodný nákup"?
Ak vidíte pri produkte tlačidlo "Len veľkoobchodný nákup" namiesto "Vložiť do košíka", znamená to, že produkt je určený len pre veľkoobchodný predaj. Ide o farby na vlasy, chémiu a kabinetné balenia šampónov, ktoré sú určené výhradne pre profesionálnych kaderníkov a nie sú určené na maloobchodný predaj.
Môžem u vás nakúpiť, aj keď nie som kaderník?
Áno, u nás môže nakupovať každý. Všetok tovar, ktorý Vám ide vložiť do košíka si môžete u nás bez obáv objednať a bude Vám riadne doručený.
Ako si môžem objednať tovar, ktorý nemáte skladom?
Momentálne neponúkame možnosť zakúpenia tovaru "na objednávku". Ak nemáme tovar skladom, využite prosím možnosť "Upozorniť na dostupnosť". Po stlačení tlačidla "Upozorniť na dostupnosť" sa Vám zobrazí okno, kde vypíšete svoj e-mail. Ihneď po naskladnení produktu budete o tom informovaný e-mailom.
V prípade, že ste veľkoobchodný odberateľ, prosím nahláste tovar, ktorý by ste si želali "na objednávku" Vášmu obchodnému zástupcovi alebo na info@biutli.com.
Objednal som si tovar cez e-shop, ako rýchlo mi bude doručený?
Ak ste vytvorili objednávku ráno do 09:00, bude odoslaná v ten istý pracovný deň. Ak objednáte po 09:00, Vaša objednávka bude odoslaná nasledujúci pracovný deň. Doba prepravy a doručenia trvá 1 až 3 pracovné dni, v závislosti od špedičnej firmy. Akonáhle odovzdáme Vašu objednávku prepravcovi, za čas doručenia preberá zodpovednosť špedičná spoločnosť. Preto prosím kontaktujte kuriéra alebo špedičnú spoločnosť, ohľadom bližších informácií o stave Vašej zásielky.
Ako zaplatím za objednávku?
Ak ste maloobchodný zákazník, za objednávku môžete platiť prostredníctvom platobnej brány GoPAY (platobná karta, Apple Pay, Google Pay, banková platba) alebo v hotovosti kuriérovi prostredníctvom dobierky. Ak ste veľkoobchodný zákazník, za objednávku môžete platiť na faktúru so splatnosťou 14 dní (po splnení podmienok), prostredníctvom platobnej brány GoPAY (platobná karta, Apple Pay, Google Pay, Banková platba) alebo v hotovosti kuriérovi prostredníctvom dobierky.
Neviem objednať cez e-shop, môžem objednať tovar aj iným spôsobom?
V prípade, že ste maloobchodný odberateľ a nejde Vám z rôznych príčin vytvoriť objednávku prostredníctvom e-shopu, prosím pošlite Vašu objednávku e-mailom na info@biutli.com. V prípade, že ste veľkoobchodný odberateľ, objednať si môžete prostredníctvom svojho obchodného zástupcu alebo e-mailom na info@biutli.com.
Môžem zrušiť moju objednávku?
Ak bola Vaša objednávka už zabalená a odovzdaná prepravcovi, nie je môžné ju zrušiť. Ak sa chcete informovať bližšie o stave Vašej objednávky, prosím kontaktujte nás e-mailom na info@biutli.com.
PLATBA ZA TOVAR
Aké spôsoby platby ponúkate?
Ak ste maloobchodný zákazník, za objednávku môžete platiť prostredníctvom platobnej brány GoPAY (platobná karta, Apple Pay, Google Pay, banková platba) alebo v hotovosti kuriérovi prostredníctvom dobierky. Ak ste veľkoobchodný zákazník, za objednávku môžete platiť na faktúru so splatnosťou 14 dní (po splnení podmienok), prostredníctvom platobnej brány GoPAY (platobná karta, Apple Pay, Google Pay, banková platba) alebo v hotovosti kuriérovi prostredníctvom dobierky.
Je možné platiť v hotovosti?
Za objednávku je možné platiť v hotovosti kuriérovi pri doručení zásielky (spôsob platby a doručenia Dobierka). Pri platbe v hotovosti u kuriéra si žiadajte od neho potvrdenie o úhrade. Momentálne nemáme obchod, prevádzku alebo výdajňu tovaru, kde by bolo možné osobné vyzdvihnutie a platba v hotovosti.
Je možné platiť na faktúru?
Áno, ak ste veľkoobchodný zákazník máte možnosť platby na faktúru so splatnosťou 14 dní. Pre využitie spôsobu platby na faktúru nesmiete byť v omeškaní s platbou za predchádzajúci objednávku. Platba na faktúru taktiež nie je umožnená novým veľkoobchodným zákazníkom, do uzavretia kvartálu. Po uzavretí kvartálu nový zákazník získa automaticky možnosť platby na faktúru, do výšky 1,5 násobku priemeru svojich objednávok za predchádzajúci kvartál.
Neprešla mi platba cez platobnú bránu, čo mám robiť?
Ak Vám neprešla platba prostredníctvom platobnej brány GoPAY, do 15 minút Vám bude automaticky doručený e-mail s možnosťou na dokončenie platby (Ak Vám neprišiel do hlavnej e-mailovej schránky, skúste pozrieť pre istotu aj schránku Spam). Ak Vám neprišiel e-mail do 15 minút, kontaktujte nás na info@biutli.com a vygenerujeme Vám nový link na dokončenie platby, prípadne Vám zmeníme spôsob platby na iný typ (dobierka/platba na faktúru).
Ako zmením spôsob platby?
Zmena spôsobu platby je možná, iba ak zásielka nebola ešte odoslaná. Ak ste sa pomýlili pri zadávaní objednávky a želáte si zmeniť spôsob platby, kontaktujte nás prosím na info@biutli.com.
DORUČENIE TOVARU
Aké spôsoby doručenia ponúkate?
Momentálne doručujeme zásielky iba prostredníctvom kuriérskej služby PPL.
Ako rýchlo mi bude tovar doručený?
V prípade, že vytvoríte objednávku ráno do 09:00 hod., bude Vám doručená do 1-2 pracovných dní. V prípade, že vytvoríte objednávku po 09:00 hod., bude Vám doručená do 2-3 pracovných dní.
Je možný osobný odber?
Nie, momentálne neumožňujeme osobný odber, nakoľko nemáme prevádzku, výdajňu, ani odberné miesto.
REGISTRÁCIA
Prečo by som sa mal/-a registrovať?
Ak ste maloobchodný zákazník, registráciou získate prehľad o svojich objednávkach, ľahší a rýchlejší spôsob reklamácií a vratiek, prehľad o aktuálnych novinkách a akciách prostredníctvom Newsletter-u a automatický vstup do vernostného programu.
Ak ste veľkoobchodný odberateľ, registráciou získate vstup do veľkoobchodnej sekcie: možnosť priradenia obchodného zástupcu, nákup tovaru za veľkoobchodné ceny, možnosť nákupu tovaru určeného výhradne pre kaderníkov, kvartálne zľavy zo základných veľkoobchodných cien na základe objemu Vašich nákupov, prehľad o svojich objednávkach, ľahší a rýchlejší spôsob reklamácií a vratiek, prehľad o aktuálnych novinkách a akciách prostredníctvom špeciálneho Newsletter-u určeného pre veľkoobchodných odberateľov, automatický vstup do vernostného a odporúčacieho programu a po uzavretí kvartálu možnosť platby na faktúru.
Aké druhy registrácií ponúkate?
Ponúkame dva druhy registrácií: registrácia pre bežných zákazníkov (maloobchodný nákup) a registrácia pre veľkoobchodných partnerov. Ak ste sa registrovali ako bežný zákazník a želáte si zmeniť svoj zákaznícky účet zmeniť na veľkoobchodný, prosím kontaktujte nás na info@biutli.com.
Ako sa zaregistrujem ako veľkoodberateľ?
Ak ste podnikateľ alebo firma s platným IČO, pričom podnikáte ako kaderník, barber, kozmetička alebo prevádzkujete salón krásy, stačí ak vyplníte registračný formulár na našej stránke, pričom si zvolíte možnosť "Veľkoobchodný partner". Po vyplnení svojich obchodných údajov a odoslaní registrácie a overení údajov budete automaticky zaradený ako náš Veľkoobchodný partner a získate všetky benefity, ktoré ponúkame pre veľkoobchodných partnerov.
Ako prebieha registračný proces?
V pravom hornom rohu stránky kliknite na "Prihlásenie" a následne na tlačidlo "Bezplatne sa zaregistrujte". Na registračnej stránke si zvoľte možnosť: 1. Bežný zákazník alebo 2. Veľkoobchodný partner. Po vyplnení všetkých potrebných údajov a odoslaní registračného formulára budete automaticky registrovaný a prihlásený. Ak by ste mali s registráciou akékoľvek problémy, kontaktujte nás na info@biutli.com.
VERNOSTNÝ PROGRAM
Aké výhody poskytujete verným zákazníkom?
Pre verných zákazníkov, ktorí sú u nás registrovaní a pravidelne u nás nakupujú, poskytujeme vernostný program. Ide o odmeňovanie formou bodov za každý nákup: 10€ = 1 bod. Nazbierané body si môžete uplatniť kedykoľvek pri ďalšej objednávke, dvoma spôsobmi: buď si uplatníte zľavu z objednávky alebo si vyberiete tovar zdarma za body. Možnosť uplatniť si body máte vždy na stránke v košíku, pri každej objednávke. Váš aktuálny stav bodov nájdete aj na stránke v košíku alebo na svojej Dashboard nástenke, vo svojom zákazníckom účte. Ak máte akékoľvek otázky alebo problémy s uplatnením bodov, prosím kontaktujte nás na info@biutli.com.
Ako sa môžem prihlásiť do vernostného programu?
Do vernostného programu budete zaradený automaticky, ihneď po registrácii.
Ako si môžem uplatniť vernostné body?
Nazbierané body si môžete uplatniť kedykoľvek pri ďalšej objednávke, dvoma spôsobmi: buď si uplatníte zľavu z objednávky alebo si vyberiete tovar zdarma za body. Možnosť uplatniť si body máte vždy na stránke v košíku, pri každej objednávke. Váš aktuálny stav bodov nájdete aj na stránke v košíku alebo na svojej Dashboard nástenke, vo svojom zákazníckom účte. Ak máte akékoľvek otázky alebo problémy s uplatnením bodov, prosím kontaktujte nás na info@biutli.com.
VEĽKOOBCHODNÁ SEKCIA
Môžem u vás nakupovať za veľkoobchodné ceny?
Áno, ak ste kaderník/kaderníčka, barber, holič alebo vlastníte salón krásy, ihneď po veľkoobchodnej registrácii budete môcť u nás nakupovať za veľkoobchodné ceny a získate všetky benefity veľkoobchodného partnera.
Môžem u vás platiť na faktúru?
Áno, pre veľkoobchodných partnerov ponúkame možnosť platby na faktúru, po splnení podmienok. Novým zákazníkom je umožnená platby na faktúru až po uzavretí kvartálu. Výšky sumy, do ktorej je umožnená platba na faktúru sa vypočítava na základe priemernej kvartálnej objednávky a je umožnená do jej 1,5 násobku. Informáciu o umožnenej výške na faktúru nájdete na svojej Dashboard nástenke, vo svojom zákazníckom účte. Platba na faktúru nie je možná, ak ste v omeškaní s platbou za predchádzajúcu objednávku.
Ponúkate nejaké výhody pre svojich veľkoobchodných partnerov?
Áno, pre veľkoobchodných partnerov ponúkame benefity: možnosť priradenia obchodného zástupcu, nákup tovaru za veľkoobchodné ceny, špeciálne akcie určené výhradne pre veľkoodberateľov, možnosť nákupu tovaru určeného výhradne pre kaderníkov, kvartálne zľavy zo základných veľkoobchodných cien na základe objemu Vašich nákupov, prehľad o svojich objednávkach, ľahší a rýchlejší spôsob reklamácií a vratiek, prehľad o aktuálnych novinkách a akciách prostredníctvom špeciálneho Newsletter-u určeného pre veľkoobchodných odberateľov, automatický vstup do vernostného a odporúčacieho programu a po uzavretí kvartálu možnosť platby na faktúru.
Máte obchodných zástupcov?
Áno, ak ste náš veľkoobchodný partner a želáte si priradiť obchodného zástupcu, napíšte nám na info@biutli.com. Informáciu o priradenom obchodnom zástupcovi, ako aj jeho kontaktné údaje (meno, tel.č., e-mail, pracovný čas) nájdete na svojej Dashboard nástenke, vo svojom zákazníckom účte.
PRODUKTOVÉ INFORMÁCIE
Aké druhy produktov ponúkate?
V našom portfóliu nájdete profesionálne kadernícke produkty vybraných značiek ako TIGI, Trinity, Artistique, Broaer, GK Hair, Wella Professional, NVNT alebo Tailor´s. Časť produktov je dostupná k zakúpeniu širokej verejnosti za maloobchodné ceny, časť profesionálneho tovaru je blokovaná a určená len pre veľkoobchodných odberateľov. Sú to výrobky, pri ktorých je žiadané profesionálne zaobchádzanie a sú určené len pre použitie v salónoch.
Sú vaše produkty určené iba pre profesionálne použitie?
Vyhradený sortiment je určený len pre profesionálne použitie v salónoch. Tieto produkty nie je možné zakúpiť za maloobchodné ceny, zakúpiť si ich vedia iba veľkoobchodný partneri za veľkoobchodné ceny.
Ponúkate produkty netestované na zvieratkách?
Áno, v našom sortimente máme značky a produkty, ktoré majú certifikáciu "Cruelty Free". Vždy v kategórii si pozrite filtre, kde nájdete typ filtrácie "Certifikácia", následne si zvoľte možnosť "Cruelty Free". Ihneď sa Vám vyfiltrujú produkty, ktoré nie sú testované na zvieratkách.
Ponúkate produkty pre alergikov?
Áno, v našom sortimente máme značky a produkty, ktoré majú certifikáciu "Bez silikónov/Bez parabénov/Bez sulfátov/Vegan". Vždy v kategórii si pozrite filtre, kde nájdete typ filtrácie "Certifikácia", následne si zvoľte niektorú z možností "Bez silikónov/Bez parabénov/Bez sulfátov/Vegan". Ihneď sa Vám vyfiltrujú produkty, ktoré nie sú testované na zvieratkách. Prípadne si pozrite kategóriu "Diagnostika vlasov" a zvoľte si podkategóriu "Iné problémy s vlasmi". V tejto sekcii nájdete vlasovú kozmetiku pre citlivé osoby a alergikov.
ZÁKAZNÍCKA PODPORA
Ako Vás môžem kontaktovať?
Môžete nás kontaktovať ohľadom akýchkoľvek otázok k produktom, objednávkam alebo iných informácií na tel.č. +421 907 211 511 alebo e-mailom na info@biutli.com.
V akom čase je dostupná zákaznícka linka?
Zákaznícka linka je Vám k dispozícii každý pracovný deň, v čase od 09:30 do 15:00 hod.
Ako rýchlo dostanem odpoveď na e-mail?
Na e-maily sa snažíme odpovedať ihneď, ako je to možné - vždy v rámci pracovného dňa.
REKLAMÁCIE A VRATKY
Z akého dôvodu môžem reklamovať tovar?
Reklamovať môžete tovar, ktorý podľa Vás nespĺňa popis a očakávanú kvalitu. V prípade, že ste u nás registrovaný, vyplňte reklamačný formulár prostredníctvom Vášho zákazníckeho účtu. Reklamačné podmienky v plnom znení nájdete TU.
Z akého dôvodu môžem vrátiť tovar?
Objednaný tovar máte právo vrátiť bez udania dôvodu do 14 dní odo dňa doručenia zásielky. Vrátený tovar musí byť nepoškodený, v pôvodnom obale. V prípade, ak ste u nás registrovaný, môžete vyplniť formulár pre vrátenie tovaru prostredníctvom svojho zákazníckeho účtu. Plné znenie podmienok pre vrátenie tovaru nájdete TU.
Môžem vrátiť/reklamovať darček?
Produkt, ktorý ste dostali od nás ako darček nie je možné reklamovať/vrátiť.
Ako môžem vyplniť formulár pre reklamáciu/vratku?
V prípade, že ste u nás registrovaný, môžete vyplniť formulár pre reklamáciu/vratku prostredníctvom svojho zákazníckeho účtu. V prípade, ak nie ste u nás registrovaný, postupujte podľa našich reklamačných podmienok a podmienok pre vrátenie tovaru.
Ako prebieha proces reklamácie?
Celé znenie reklamačných podmienok, vrátane procesu reklamácie, nájdete TU.
Ako prebieha proces vratky?
Celé znenie podmienok pre vrátenie tovaru, vrátane procesu vratky, nájdete TU.
Na akú adresu mám reklamovaný/vratkový tovar doručiť?
Adresa pre doručenie reklamácie/vratky je:
Biutli, s.r.o.
Námestie Mateja Korvína 1
811 07 Bratislava
Tovar môžete odoslať poštou alebo inou prepravnou spoločnosťou (nie doporučene) alebo prostredníctvom svojho obchodného zástupcu. V prípade zasielania reklamovaného tovaru/vráteného tovaru znáša prepravné náklady kupujúci.
Ako zistím stav mojej reklamácie/vratky?
V prípade, že ste u nás registrovaný, aktuálny stav reklamácie/vratky nájdete vo svojom zákazníckom účte. V prípade, že nie ste u nás registrovaný alebo potrebujete akékoľvek doplňujúce informácie, prosím kontaktujte nás na info@biutli.com.
Ako rýchlo mi vrátite peniaze za tovar?
Peniaze za vratky/reklamácie sa snažíme odoslať na uvedené číslo účtu do 14 dní od spracovania reklamácie/vratky.
RECENZIE PRODUKTOV
Sú recenzie na vašom e-shope pravé?
Áno, publikujeme iba overené recenzie od zákazníkov, ktorý u nás tovar nakúpili.
Kde uvidím recenzie produktov?
Recenzie k produktu nájdete na produktovej karte, v záložke Recenzie.
Ako môžem zanechať recenziu na produkt?
Na produktovej karte, v záložke Recenzie, kliknite na tlačidlo "pridať recenziu" a vyplňte všetky potrebné polia.
Ako rýchlo sa moja recenzia zobrazí na e-shope?
Vaša recenzia sa zobrazí na e-shope ihneď po schválení našim administrátorom. O schválení Vašej recenzie nebudete informovaný e-mailom.
Nenašli ste tu odpoveď na Vašu otázku? Kontaktujte nás na info@biutli.com a radi Vám odpovieme.